Štítky

středa 1. července 2015

Knihobit



Tak už i já už mám doma svého prvního Knihobita!
Když jsem balík vyzvedla, upřímně jsem se zděsila vahou. Snažila jsem se uklidnit, že tam bude asi knížka s měkkou vazbou atd. ale stejně. No nakonec jsem na váhu zapomněla. Plakát So many books je naprosto úžasný a už mám objednaný rámeček se sklem.

Další byla záložka z Malého prince, pohled s citátem mého neoblíbeného autora J. Greena o kterém ale vím komu ho dám a komu radost udělá. Obtisky peříček jsem využila k vyzdobení mého čtenářského deníku, pandí podložka pod myš už hezky na stolku, časopis zabavila babička a poukázka na slevu audio knihy mě také potěšila. Zatím to vypadá, že pořídím Sběratele kostí.
No a teď ke knížce.

Zobrazuje se Fotografická poznámka
Železná zkouška od Cassandry Clare a Holly Black je prostě úžasná volba a knížka byla na seznamu ke koupi. Cassandru miluju a upřímně jsem byla zvědavá co vyjde z tohohle počinu. Nemusím se bát případného srovnávání s Harrym Potterem, protože toho já nečetla. Napravím, slibuji :-)

I když si ale myslím, že srovnávání je zbytečné. To je jako když se dohadujete kvůli Twilight a Vampire diares. Jakmile tam máte holčinu a upíra na bílém koni, jned je to jak Bella s Edou nebo Elena s bratrama. No a když dáte školou povinné čaroděje, hned se zjeví Harry.
Nic to ale nemění na faktu, že každá má co do sebe a já se těším až se do Magisteria pustím.

Zobrazuje se Fotografická poznámkaZobrazuje se Fotografická poznámka
Callum Hunt ví už odmalička, že pokud by se někdy zapletl s magií, znamenalo by to pro něj jediné – smrt. Jeho otec mu to ostatně nikdy nedovolí zapomenout. Když je Cal pozván k vstupním zkouškám do tajemné čarodějné školy jménem Magisterium, slíbí otci i sám sobě, že v testu dokonale propadne. Jenže Cal má naneštěstí magii v krvi, takže i přes veškerou snahu je spolu s dalšími dvěma žáky vybrán, aby studoval u největšího mága ze všech, mistra Rufuse. Cal zjišťuje, že magie je mnohem zábavnější, než si kdy uměl představit, a také skoro stejně tak nebezpečná. Ve škole si vedle nových přátel rychle udělá i nové nepřátele…



1 komentář: